זעם: בכירי גוגל התקבלו על ידי חיילי צה"ל במסדר ראוותני

ברגע שהם הגיעו לבסיס אמרו להם שהם צריכים להגיע לאחד השטחים בבסיס. היו שם שני מטוסים ואמרו להם שהולכים לצלם משהו. כמובן שזה נעשה בפקודה, אף אחד לא אמר להם שזה זכות או רשות
ישראל פריי 7 Comment on זעם: בכירי גוגל התקבלו על ידי חיילי צה"ל במסדר ראוותני

מחווה ראוותנית של בסיס צה"ל ליו"ר חברת גוגל המבקר בישראל, סופג ביקורת נוקבת • המיצג: מסדר מיוחד המשלב חיילים ומטוסי קרב בצורת המילה גוגל • הקולות: בושה וחרפה. בחום של 35 מעלות, בסיס שלם מרקד לפני הנהלת חברה פרטית"

ברגע שהם הגיעו לבסיס אמרו להם שהם צריכים להגיע לאחד השטחים בבסיס. היו שם שני מטוסים ואמרו להם שהולכים לצלם משהו. כמובן שזה נעשה בפקודה, אף אחד לא אמר להם שזה זכות או רשות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוא צבא העם ומכונה בפי לא מעט אנשים ככור ההיתוך של החברה הישראלית, אך מסתבר שאם אתה מנכ"ל חברה טכנולוגית מובילה בעולם, תזכה בצה"ל ליחס מועדף ולמחוות שמתי מעט יתקלו בו ויזכו לשכמותו.

לרגל ביקורו בישראל של יו"ר ענקית הטכנולוגיה גוגל (למען הדיוק, חברת אלפאבית, המחזיקה בגוגל, לפי המתכונת החדשה שראשיה התוו) אריק שמידט, יצאו חיילי בסיס חיל האוויר חצרים ליד באר שבע לשמש הקופחת, ותרגלו מסדר המשולב עם מטוסי קרב, היוצר את המילה 'גוגל'.

"ביום שני האחרון אחרי חופשת השבת והחג חזרו החיילים לבסיס אחרי 3-4 שעות נסיעה מהבית", אמר לרשת ב' אב לחייל, "ברגע שהם הגיעו לבסיס אמרו להם שהם צריכים להגיע לאחד השטחים בבסיס. היו שם שני מטוסים ואמרו להם שהולכים לצלם משהו. כמובן שזה נעשה בפקודה, אף אחד לא אמר להם שזה זכות או רשות".

בין קולות הביקורת המגיעים מכיוונים שונים, בולט קולה של ח"כית שלי יחימוביץ': "בושה וחרפה. בחום של 35 מעלות, בסיס שלם, על טייסיו, חייליו, מפקדיו, תקציביו, מטוסיו ומזל"טיו – מרקד לפני הנהלת חברה פרטית שבאה לביקור, משתחווה לפניה ומרצה אותה בסילסולי דוגמנות.

"איפה הגבולות, איפה הממלכתיות, מי יחליט לאיזו חברה פרטית מתחנפים ולמה, מה הקשר להגנת המדינה ולאתוס הצה"לי, כמה עלתה ההשפלה הזאת ולמה. זה הדבר הבא? שחיילים יסתדרו בצורת הלוגו של נייקי? טנקים בצורת התינוק של במבה? מטוסי קרב ישאירו שובל לבן בצורת קפה ומאפה?".

היא הוסיפה: "צה"ל הוא צבא העם. נקודה. לא הצבא של אריק שמידט מנכ"ל גוגל ולא של בעלי המניות שלה, עם כל הכבוד (ויש) לביצועים של גוגל ולהישגיה. חברה שאגב משלמת אפס מיסים בישראל".

מדובר צה״ל נמסר בתגובה: "מדובר ביוזמה בבסיס חה״א במסגרת ביקור שנערך בו. הנושא יבדק ויופקו הלקחים״.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    זה כל כך מוזר וחייב להיות משהו טמון בסיפור הזה כי על פניו זה באמת לא לעניין מה לצבא ולקידום עסק האם הצבא נהפך לחברת פרסום

  2. 6

    אני לא מבין מבין על מה כל הרעש.
    מדובר בחברה ענקית שיש לה כוח השפעה אדיר ברחבי העולם. אז למה לא להשקיע 'קצת' אנרגיה כדי לקנות אצלה קרדיט בעתיד.
    אי אפשר לדעת כמה תועלת יש כבר כהיום מהחברה הזאת, וכמה אפשר להמשיך להנפיק ממנה בעתיד לטובת מדינת ישראל וגופי המודיעין השונים.
    סתם אלהום מיותר…

  3. 5

    תכלס' מסכנים בחום כזה להיות בחוץ

  4. 4

    אין בעיה שצה"ל ייתן מחווה, אבל כן! יש בעיה להשתמש במשאבים שנועדו להגנת העם בשביל התחנפות לחברה חשובה ככל שתהיה!

  5. 3

    נס שלא התגייסתי לצה"ל.

  6. 2

    כשמאיר דגן בא לנאום בעצרת השמאל ומגיע במכונית שרד נהוג בידי 'נהג צמוד' שמשלם המיסים מממן לו [לא כולל הפנסיות] הכול כשר מובן ומתקבל, וכשיחימוביץ מבקרת במסעדה וראש המלצרים מחליט לצ'פר אותה עם מנת קינוח בחינם, היא מיד תעלה תמונה ב'טוויטר' ותשתף את כל עם ישראל בנפלאות ה'מסעדה' ובמעלותיה, והכל בגלל חיסכון של 17 ₪, ואז אין שום בעיה ב'שימוש' של עובדים המועסקים בשכר מינימום שנצרכו לעבוד ולשרת בחינם כדי שבעל המסעדה יזכה לקצת פרסומת.
    אבל בשעה כששונאינו פועלים בכל העולם להחרמת ישראל, ובכל זאת ראשי החברה הכי גדולה בתבל מגיעים לכבד את מדינת ישראל ומבקרים בבסיס של צה"ל [מלבד פעילותם כל השנה לטובת ישראל כגון בהסרת אלפי פוסטים פוגעניים ואנטישמיים וכו'] אסור לעשות להם שום מחווה כי ל'מחנה הציוני' לא יתווספו קולות כתוצאה מזה.